Vester Planroom IKT er en løsning, der kombinerer online projektweb med online printbestilling af dokumenter relateret til bygge-procession. 

Med Vester Kopis produkt, Vester Planroom IKT, kan du sikre, at de rigtige projektdokumenter kommer til de rette mennesker til tiden.   

 

Vester Planroom gør IKT nemt
De nye IKT-bekendtgørelser har ændret meget i byggebranchen.

Nu skal alle statslige, regionale, kommunale og almene regionale bygherrer leve op til IKT regelsættet, hvilket skaber øget kompleksitet i branchen.

Vester Planroom IKT gør det nemt og overskueligt at leve op til IKT regelsættet via udveksling af filer, versionskontrol, arkivering, print bestilling og automatisk advisering af alle relevante parter. 

 

Forøg produktiviteten

Dette strømlinede og overskuelig værktøj kan optimere forløbet af dit projekt ved at øge produktiviten og spare tid og penge!

Projektets dokumenter bliver gemt i en struktureret samling. Herfra kan de vises, bestilles til print eller distribueres/udveksles via internettet. Afhængig af tildelte rettigheder.  

 

Besked ved ændringer

Alle dokumenter kan versioneres, så historikken er tilgængelig for fremtiden. Ved hver ændring af projektets dokumenter, får projektets deltagere direkte besked. 

Udbud er forbundet direkte med projektet, og enhver bruger har kun en konto til at tilgå samtlige projekter og udbudbrugeren er relateret til. 

 

Fælles platform 

Vester Planroom giver projektets partner en fælles IT-platform og dermed mulighed for, på en nem og overskuelig måde, at udveksle filer, arkivere og printbestille. Hvad enten det er i et udbudsforløb, i den udførende fase, eller når projektet er færdigt.